آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

راهیان معرفت

به حول و قوه ی الهی هفت سال است که سرفصل فعالیت های اوقات فراغت تابستان به سفر زیارتی عمره ی مفرده زینت داده شده است. سازمان دانش آموزی با هدف زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی براساس تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) بیشترین تلاش خود را در این عرصه به کار بسته تا اشاالله شاهد شکوفایی معنوی دانش آموزان باشیم.

اکنون که این اقدام بسیار پسندیده و این سفر معنوی پر بار و انسان ساز رشد تکاملی خود را طی می کند سازمان دانش آموزی بر آن شد تا به همین جا بسنده نکرده بلکه بعد از سفر نیز همراه دانش آموزان عزیز باشد؛ تا آثار روحانی به دست آمده را حفظ نماییم.

بر این اساس مدیریت دانش آموزان استان با هفکری و همراهی صاحب نظران و معتمرین دانش آموزی تلاش کرده است تا به برگزاری جلسات اقدام نماید. البته این جلسات هر سه ماه یک جلسه و به صورت برگزاری نشست های دوستانه، دیدار با علما و بزرگان دینی و علمی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی و... برگزار گردیده است. در برنامه ریزی برای این تشکل سعی شده است تا از ظرفیت های ایام الله، اعیاد و وفیات حداکثر بهره برداری به عمل آید.

برای هماهنگی بیشتر برنامه ها و به منظور درج خاطرات و نظرات دانش آموزان عزیز در این زمینه وبلاگ راهیان معرفت به آدرس umreh.blogsky.com راه اندازی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد